Alla inlägg den 13 juli 2014

Av lotten67 - 13 juli 2014 19:04

Precis så är det för mig! Vissa dagar värker höfter och ben som om jag typ bestigit ett berg. Känner att om det inte vore för det skulle jag vara rätt ok nu. Det onda från tumörområdet som jag förnimmade härom veckan lyser i vart fall med sin frånvaro. Det tar jag som nåt positivt! Men det här stela i benen fortsätter och påverkar mig ibland för mycket. Jag har ju som ni vet införskaffat VitaPro men ingen effekt än. Lugn å fin förstås det tar sin tid. Jo jo men hur länge då!? Läser jag inlägg på sidan för cancertjejer får jag nog räkna med att detta kommer sitta i en lång tid. Å då undrar jag ju, när ska jag kunna jobba igen? Går ju för fan inte att jobba med den här skitkroppen, kommer ju hålla typ 2 dagar sen får jag väl ligga i tre. Det spelar liksom ingen roll om jag står,sitter eller går, värken lever sitt eget liv,that's it!! Fan jag har liksom nog med att kämpa för livet och att ha en fungerande vardag utan nån skitvärk, så det så. Men förutom det så har jag det ganska bra!

Veckan har ju bjudit på ett strålande vackert väder och det är ju oxå typiskt, jag skall undvika sol å bad. Bad klarar jag mig utan men sol vill jag ha. Så som jag skrev härom dagen jag pressar inte i solen men försöker vara ute i den mån jag orkar och kan. Smygsolar lite typ;-) Så även om det varit riktigt varmt har jag ju överlevt å jag trodde iofs inget annat heller. Har oxå varit så pass lugn så jag plöjt tre böcker under veckan. Känner mig nöjd med det och har ytterligare en bunt att ta mig igenom till veckan. Blir bra det.

Idag har vi varit ut på den årliga trippen med familjen. Lite strandhugg och så några timmar på Skärså fiskeläger. Dock regnade det så vyerna var väl inte de vackraste. Men varmt och gott iallafall. Det är ju typiskt mig, åka till en utpräglad fiskrestaurang, eftersom jag inte äter fisk,haha;-) Naturligtvis hade de lite annat så jag fick äta mig mätt och kostade på efterrätt oxå. Fanns små hantverksbutiker där så ett fynd blev det allt. Nu inväntar jag VM final i fotbollen sen kommer jag sova gott när jag varit igång och fått massa frisk luft. Ny vecka kommer, utan några större planer. Det är en himla tur att jag kan ta dagen som den kommer ett tag till. Hoppas ni får en bra vecka och fortsatt fint och behagligt sommarväder!/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards