Alla inlägg den 8 juni 2014

Av lotten67 - 8 juni 2014 20:38

Halloj! Nu pustar jag ut efter en skön helg med lagom aktivitet och en halvskapligt fungerande kropp. Igår ägnade jag mig åt lite mer pyssel med blommor och småstädade lyan. På eftermiddagen lagade jag en Myllimäkirätt och bjöd mina föräldrar på. Som efterrätt hade vi svenska jordgubbar, så fantastiskt gott;-) Vädret var ju vackert så vi kunde sitta på balkongen och mysa oxå. Börjar bli riktigt fint på min balkong nu! Kvällen avslutades lugnt framför teven. Somnade gott runt midnatt. Idag söndag har det gått i full rulle. Startade med tvättstugan imorse. Sen lite frulle, dock inte på balkongen eftersom det regnade! Fram på dagen klarnade det dock upp å jag tog fram cykeln och drog till Inger, som bjudit in mig på fika i det söta växthuset. Dessutom har Inger odlat vattenkrasse och lite pelargoner till mig. Tack Inger för en trevlig eftermiddag och även för Rolands underhållning;-) Efter den trevliga stunden kom nästa inbjudan, när jag ändå var i området. Å bjöd in till middag i sin nya lägenhet, så jag förflyttade mig dit och fick se en riktigt fin lya och framförallt få äta en god middag och efterrätt på det. Riktigt bra laddning inför nästa vecka!

Nu är jag äntligen hemma och har lite å fixa med inför veckan. Naglarna är förstås nymålade. Nu återstår packning och lite kattmys. Imorgon åker jag, förhoppningsvis för sista gången, för nu iallafall,till Örebro och gör de sista planerade behandlingarna! Känns underbart och fantastiskt! Jag har som det verkar, klarat detta och hoppas hoppas att allt helvete jag gått igenom under de sista dryga fyra månaderna verkligen hjälpt mig så mycket det går och att jag snart slipper det där illamåendet som följer mig nästan hela tiden. Det är jag så less på. Men snart så....Önskar er alla en fin vecka och kom ihåg ta hand om er och om varandra/ Vi ses/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards