Alla inlägg den 23 juni 2014

Av lotten67 - 23 juni 2014 17:41

Måndag och midsommar är över! Jag har absolut haft en fin och behaglig helg. Bestående av travsport, social samvaro och god mat. Har mått bra och inte besvärats av egentligen några former av biverkningar. Tycker det känns som att både mage och urinvägar påbörjat sin läkningsprocess och glad och tacksam är jag för det. Hoppas hoppas det fortsätter åt det hållet. Några bakslag vill jag inte veta av! När det gäller den där efterhängsna tröttheten smyger den sig fortfarande på rätt va det är..men absolut inte som förut. Jag intalar mig varje dag att jag är mitt i tillfrisknadet och bara kommer att må bättre å bättre. Vet inte om det är bra eller mindre bra att jag lever i tron att jag är frisk!?!? Vi vet ju egentligen inte det än, men jag tror ju på tankens kraft å så länge jag mår bra lever jag på det och det som kommer sen tar jag då. Klappat!

Därför har jag,förmodligen mot mitt eget bättre vetande, bestämt att trots allt smygstarta lite lugnt på jobbet. Jag är ju fortsatt sjukskriven men läkarintyget lämnar utrymme för mig att vara på arbetet efter ork och förmåga under sommaren, så sagt och gjort nu kör jag! Börjar med tre dagar denna vecka dock halv dagar. Får vi se hur jag känner mig efter det. Håller tummarna att jag klarar att ta det lugnt och en dag och en sak i taget. Vistas på min gamla arbetsplats och det underlättar för mig just nu i vart fall. Ingen pendling och två minuter hem om jag inte pallar. Vi får se! Ha en fin vecka och ta hand om er/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards