Alla inlägg den 10 juni 2014

Av lotten67 - 10 juni 2014 20:53

Ja det är ju sista kvällen med klubben. Jag tycker det är jobbigt och sorgligt att vi skils åt. Tårar har rullat både av glädje och sorg. Vi har ju, iaf vissa av oss kommit varandra nära under denna tuffa tid. Nu sprids vi för vinden och kanske eller kanske inte ses vi igen, det återstår att se! Vi har umgåtts hela dagen och nu ska vi runda av. Imorgon är en ny dag och hela gänget kommer att kliva upp tidigt för att äta avskedsfrukost med mig! Vilka pärlor<3 Ikväll har ju även några ur hotellpersonalen tackat mig för tiden här och berättat att de ser en unik utstrålning hos mig och att de uppfattar mig som en källa till inspiration och en källa till att sprida energi i det dystra och tunga som en cancerdjukdom innebär. Fan jag blir glad,stolt å rörd. Bekräftelse mår vi alla bra av, så det så!!

Annars har jag haft en ok dag. Uppe tidigt å drog på sjukan. Rasslade av strålning och provtagning under förmiddagen. Drog sen lite på stan, köpte klänning och tröja. Kändes lite skoj att få shoppa lite;-) Sen lunch o lite stödvila. Resten av eftermiddagen har vi strosat i stadsparken, tittat på massa fina växter och lättklädda människor;-) Underbart sommarväder även idag. Å tänk blev shopping en gång till, slog till och köpte två par sommarsandaler, de var så fina, nätta och fotvänliga! Blir superbra. Sen har vi i klubben käkat middag tillsammans, bytt lite telefonnummer och mailadresser. Så vi kommer hitta varann igen, var så säker! Imorgon stor frulle då, sen strålning och kanske en dos cytostatika. Men sen så, då åker jag HEM!!!!!! Å slappnar av. Go kväll på er/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards