Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Throwback friday!

Av lotten67 - 27 juni 2014 18:49

Tack så jävla mycket skitsjukdom:-( Märker att kroppen inte alls där min hjärna är. Idag har de där biverkningarna givit sig till känna igen. Jag vill inte känna sånt skit ju! Vill ha det lugnt,må bra och orka orka orka! Men nix, nu är det att bita ihop och stå upp! Jag förnimmer mig just att läkaren pratade om att detta skulle komma å gå under lång tid..jaja fick hon rätt igen. Å innan nån av er följare eventuellt tänker att det är för att jag varit på arbetsplatsen vill jag bara förmedla att jag egentligen framför allt besökt jobbet och varit social. Kallar det arbetsträning eftersom det känns lättare för mig då. Jag har i princip varit passiv anställd och ägnat tiden åt att läsa protokoll och se över höstens aktiviteter. Har oxå pratat med försäkringskassan och fått klart för mig hur det fungerar med arbetsträning och som vanligt inte enkelt! Men nu får jag nog snällt vänta och skjuta på saker och ting ett tag. Blä...

Så nu kämpar jag mot halsbrännan, ryggvärken och muskelvärken i benen:-( funkar inte nu heller med smärtstillande förstås. Värmedynan har jag tagit fram så ryggen trivs lite bättre! Men finns det som är positivt oxå, jag sover helt ok och känner mig absolut inte svintrött. Gäller att se det positiva och framåt! Har ännu inte fått tid för återbesök i Örebro så jag får sväva i ovisshet ett tag till.

Denna vecka har iallafall varit helt ok. Varit lite på jobbet, känns helt ok. Hemma har jag äntligen tagit itu med mitt hemmakontor som legat orört typ fem månader. Å så har jag tvättat soffklädseln! Var inte sådär superkul att få tillbaka den på soffkuddarna men nu sitter de som smäck;-) Å så har jag vilat förstås. Nu stundar helg igen och jag har inga särskilda planer. Hoppas på att rygg och ben skärper till sig så ska det nog ordna sig! Önskar er en fin helg!/ Kram

 
 
Ingen bild

Annika J

27 juni 2014 19:25

Heja vännen! Du fixar det❤️❤️

lotten67

27 juni 2014 20:23

Tack darling! Det hoppas vi på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotten67 - 12 april 2015 10:51


Så kom den då, den här känslan som jag bävat för. Något är uppenbarligen fel hos mig. Jag som känt eller faktiskt känner mig frisk. Kurvan avseende min fysik har pekat uppåt under rätt lång tid om jag får säga det själv. Har ju ägnat mig en del åt fy...

Av lotten67 - 10 januari 2015 13:05


Jajamän, nu är jag i hamn! Iallafall så nära jag kan vara i detta nu? Några av er kanske noterat eller lagt på minnet att besök på ÖUS skulle ske 7/1. Sagt och gjort,biljett bokades och klockan ställdes på 05.00 för att jag skulle ha god tid på mig ...

Av lotten67 - 31 december 2014 08:13


Det här året lider mot sitt slut,äntligen! Aldrig har väl ett år känts så långt....Ett år som inte blev som jag tänkt eller hoppats på. Ett år fullt av smärta,ångest,oro, väldigt mycket illamående dessutom. Men också fyllt av tro,hopp och glädje. Ald...

Av lotten67 - 13 december 2014 09:37


Av de orden möttes jag igår när jag gjorde ett besök på vårdcentralen. Det är ju inte så ofta jag behöver gå dit numera så det värmde fint att få lite bekräftelse på det jag tror mig känna själv. Jag mår rätt bra nu med. Kroppen fortsätter svara posi...

Av lotten67 - 30 november 2014 08:36

Joråsåatt....tiden fortsätter gå och jag hänger med! Sitter nu med adventsfrukost och kollar nyhetsmorgon Söndag. Det är även kattens dag idag, så det ska förstås firas. Mina fyrfotingar ska få räkor till middag, fint ska det va? Ute är det mörkt,lit...

Ovido - Quiz & Flashcards