Alla inlägg den 14 februari 2014

Av lotten67 - 14 februari 2014 22:18

Nu är jag äntligen äntligen hemma! Orkar inte berätta om dagen just nu. Nu ska jag njuta av mig själv, mitt eget sällskap, mina älskade kissar och sova 12 timmar! Eller vara vaken hela natten;-) och va härligt få komma hem å få paket, fina kort! Hjärtat svämmer över<3. Tänkte avsluta med en vacker vers jag fått idag av nån som jag tycker om och som tror på mitt tillfrisknande i denna stund.


"Never give up on someting. However imposssible thing, there's Always away. These Times are Hard, but they Will pass. Dont loose Hope.We Always go behind you Lotta"


God kväll å kram på er<3

Av lotten67 - 14 februari 2014 07:56

God morgon! Då är jag på plats på sjukhuset igen! Börjar bli tråkigt. Idag känner jag mig stark och lugn. Det är ju nu kampen mot djävulen börjar. Hoppas å tror att behandlingen går bra idag och att jag sen får åka hem till lyan och min älskade familj och mina kissemissar<3 Ha en bra dag/ Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards