Alla inlägg den 17 februari 2014

Av lotten67 - 17 februari 2014 15:42

Godmiddag! Förflyttar mig främst mellan säng,soffa och toalett. Så har det varit sen typ 02.00 inatt:-( kan lova att detta sliter på mig på alla vis. Försöker dricka, äta och sova när helst det går. Känns ändå som magen vaknat men verkar ta tid. Tur jag är ensam slipper nån annan se detta elände! Å luktar fan oxå! Jag visste att det skulle kunna bli så här men tänkte det skulle gå över fortare, men men stå ut. Förutom det har jag inte gjort mycket. Tassar runt och plockar när jag orkar. Kollar OS, kan inte läsa, svårt med fokus. Ute verkar det vara sol å tö men jag kan inte gå ut. Fast jag vill! Å ingen har hörts av från sjukhuset vilket inte förvånar mig nämnvärt men jag antar man ska ordna allt själv!! Typiskt, man ska ju vara fullt frisk för å orka vara sjuk. Ja ja just nu ligger jag tryggt under pläden och väntar på jouren. Får lite varor, kanske kan äta soppa och får lite sällskap. Huvudet behöver oxå hållas igång så ska försöka mig på nåt litet frågespel på plattan. Önskar er alla en fortsatt god måndag! Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards