Alla inlägg den 21 februari 2014

Av lotten67 - 21 februari 2014 23:21

God kväll! Idag har jag haft en bra dag å känner mig tillfreds. Sov nästan nio timmar!!! Välförtjänt får man väl säga;-) sen lugn fm med endast en kontakt m sjukvården på tel. Känner att det är skönt m helg då brukar det ju vara rätt lugnt m läkarbesök å sånt. Hoppas på jag får må bra hela helgen och även nästa vecka förstås. Sliter på mig att behöva ägna så mycket tid t vården. Sen betyder ju inte det att jag inte vill o behöver ha vård men jag behöver oxå utrymme åt mig själv och för mig själv! Så jag hinner landa, reflektera och samla kraft. Märker allt mer att jag behöver kraft å energi för att ta mig fram i ett tillfrisknande på sikt! Så efter att ha kollat OS hockey å ätit en rejäl brunch pysslade jag lite här hemma. Så som jag brukar när jag har ledig fredag! Kändes hemtamt och bekvämt och viktigt. Gjorde mig den iordning eftersom planen var att mot kvällen åka med bror på affären och helghandla. Liksom en stor händelse numera, har ju knappt varit på en affär på flera veckor. Jag blir ju folkskygg annars, å det är inget som passar mig. Alltså iväg å hämtade ett klädpaket och sen handlade vi mat. Och jag kände mig stark och nöjd när jag gjort detta. Herregud känns så där stenknäppt men min tillvaro är ju sån nu. Varje dag är en kamp och idag vann jag den kampen. Kvällen spenderades med pizza, smågodis och mycket skratt! Broder säger att jag var mig så lik i dag och glad!! Testade min nya rosa velour dress. Ja nu öppnar jag mina sinnen och lever ut. Bära eller brista liksom:-D finns smolk i bägaren men ikväll stänger jag av dem och fokuserar här å nu. Vi hörs imorgon/ Lotta

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards