Alla inlägg den 2 april 2014

Av lotten67 - 2 april 2014 15:20

Slänger mig ner i soffan för förmodligen tusende gången på sista tiden, till sällskap har jag som ni ser min Felix. Just idag kryper det i mig som fan! Jag är uttråkad så in i bomben. Å rastlös! Less på denna skit sjukdom och denna trötthet. Den suger verkligen:-( å bara äter mig liksom. Ute blåser det kallt och förresten vill jag inte ut idag, blir bara mer trött och rygg,höfter och knän värker. Det måste ju vara så här det inte ska VARA! Jag ska ju vara pigg,flink,alert å på topp nu. Våren är ju på väg sakteliga och mjukglass och uteserveringarna kommer väl ut snart. Nä kanske inte riktigt än, men mysigt är det iaf när den tiden kommer. Jag har Magnumglass så jag kan ju sätta ut en caféstol på altan och sitta med vinterjacka,toppluva å solbrillor på och fantisera om vår å värme. Låter ju kul....not! Har roat mig med att sätta om ett par blommor iaf. Tar några varje dag, lite terapi. Tänkte tvätta och då snodde grannen min bokade tid...men snäll som jag är log jag bara och väntar till hon är klar. Som ni vet har jag all tid i världen just nu iaf. Kollat tjänstemailen idag, och varför gör jag det!? Dröjer ju typ tusen dagar innan jag är tebaxs, nä inte tusen men det känns så! En del tänker nog att jag är besatt av mitt arbete, har ett kontrollbehov, sanningen är ju att jag jättebra på mitt jobb och jag VET, tyck att jag skryter om ni vill, att andra också tycker det och uppskattar mina insatser i firman! Och jag vet att det absolut finns fler som är duktiga och de är ju de jag vill hänga med nu. Vara med i de förändringar som sker förstås. Ja ja jag vet att firman går utan mig men ändå, jag längtar dit! Svårare än så är det inte! Men ack så länge det är dit...Ni märker va? Idag är det svårt att leva upp till mitt mantra en sak och en dag i taget;-) Ska försöka hitta tebaxs dit när jag är klar med denna offerkofta som jag tog på mig imorse. Den har aldrig klätt mig förut och den klär mig inte nu heller men ibland passar den stämningsläget. Hoppas bara den passar sällan! Jag har förresten beställt hem en påse mix t kvällen. Tyvärr tror jag det levereras mjölk och kaffe, fast jag skulle vilja ha lite benmärg,blodkroppar och såna trombocyter, då brukar värken lätta. Försökte va rolig då......Nu går jag till tvättstugan! / Kram

Ovido - Quiz & Flashcards