Alla inlägg den 9 april 2014

Av lotten67 - 9 april 2014 18:44

Upp i morse 06.00 Härligt å få komma upp men lite ovant å. Idag var ju planen att ta tåget ner på jobbet. Och det gjorde jag! Har haft en bra dag,och jag kan förvånas över hur snabbt jag ramlar in i arbetsrollen Och samtidigt blir jag glad att hjärnan fungerar och att min erfarenhet och kunskap inte gått i vila. Det är tryggt,kul och inspirerande att få vara med mitt gäng. Det trista är att tiden inte räcker till. Jag vill ju helst prata med alla om allt möjligt. Hur de har det och vad som händer i organisationen. Men jag hann snappa upp en hel del matnyttigt och försökte ju att inte lägga mig i nåt. Men samtidigt är det svårt,jag vill ju så gärna styra å ställa ;-) Kontentan är att jag är nöjd med dagen. Fick ju käka god lunch med några fina brudar oxå! Nu har jag satt mig på tåget hemåt. Ikväll får jag värma mat från igår. Jag vet ju inte vad Myllimäki lagade imorse. Och dessutom blir ju klockan nästan åtta innan jag är hemma i lyan. Känner mig rätt pigg även om ryggen knorrar lite! Å det står jag ut med. Imorgon får jag väl vila lite så det löser sig. Vi ses/Kram

Ovido - Quiz & Flashcards