Alla inlägg den 14 april 2014

Av lotten67 - 14 april 2014 18:50

Men hur fan tänkte jag. Sitta på tåget knappt fem timmar med en rygg som sett sina bästa dagar:-( Gäller att sträcka ut och försöka göra nån liten övning i sätet. Mina medpassagerare ser redan lite misstänktsamt på mig,förmodligen för att jag tog upp dosett och min fina Tablettkrossare. Den är ju jag superstolt över! Ja de får fundera då eller fråga om de undrar nåt! Som sagt ryggen pallar inte riktigt men jag står ut som med så mycket annat just nu. Antar ni förstår att jag är rätt ångestfylld och rädd nu. Närmar sig morgondagen med stormsteg. Helst av allt skulle jag vilja vända,kliva av den här resan och låtsas som att resan är över och jag tillbaka i vardagen. Men så ser ju inte verkligheten ut just nu. Alltså försöker jag peppa mig själv,har fått några telsamtal och mess och hälsningar som också lättar upp mig för stunden. Jag tänker inte ge upp oavsett vad som händer imorgon på sjukhuset men fram till dess blir det att slita ont och ta timme för timme. Just nu rullar tåget nånstans mellan Bålsta och Enköping. Drygt en timme kvar t Örebro. Där väntar incheckning hos storebror. Pizza och läsk samt soffmys. Det blir bra slipper jag vara ensam med ångesten och djävulen. Imorgon fasta från kl. 07.00.Sen sjukhuset från lunch till nån gång....Vi höres/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards