Alla inlägg den 1 mars 2014

Av lotten67 - 1 mars 2014 21:42

Ligger i divanen. Grodrocken är på å raggsockor likaså. Har haft en helt okey lördag. Tvättstugan och lite fix. Promenad har det oxå blivit. Sen fick jag ju ett ryck å slängde ihop hemmagjord coleslaw och hamburgare m bröd blev det oxå. Jag har ju kommit på att nu uppskattar jag helger för då får jag faktiskt vila från sjukvården, förr fick jag vila från kriminalvården;-) Nu längtar jag till kriminalvården istället. Att få jobba med det jag trivs så himla bra med och vet att jag är mer än bra på. Saknar mitt arbetslag och undrar hur de har det. Har dock en liten plan, så kanske kanske ser jag dem fortare än de anar;-) Jag törs ju inte planera så mycket, eftersom saker å ting svänger fort! Fast jag håller tummarna. Idag har jag också gått igenom perukkatalogen. Märklig känsla! Å jag vet inte än om jag ska vara renrakad eller ha en peruk. Fattar iallafall att håret lossnar nu å det är tufft å svårt:-( Så jag tänker beställa peruk sen får jag se om jag använder den! De är i vart fall snygga på bilderna. Dock inga fluff frisyrer el dreadlocks. Blir nog bra! Imorgon är det söndag. Jag kommer som min tradition bjuder att duka upp en stor frulle och åka vasaloppet från soffhörnan! Det blir en bra söndag har jag bestämt. Så jag önskar er en god och fridfull natt och en fin söndag! Kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards