Alla inlägg den 22 mars 2014

Av lotten67 - 22 mars 2014 16:38

God eftermiddag! Efter typ 8-9 timmars sömn slog jag upp mina ögon å såg solstrålar men hörde inget fågelkvitter! Härligt att jag fick sova, hade lite å ta igen. Kände mig ändå seg! Oj oj det är liksom svårt för mig att vänja mig vid så mycket nytt nästan hela tiden. Å det är på både gott och ont. Jag har varit morgonpigg i alla tider och sömnbehovet har inte varit särskilt stort. Nu är jag trög på morgonen eller det är kroppen som tar tid på sig, i mitt huvud är det ju energi men den verkar ha hamnat i nån slags siraps tillstånd liksom. Jag tycker inte om det å försöker trotsa det där fysiska motståndet, fast det går sådär. Ja som med allt annat just nu, gilla läget å gör det bästa du kan Lotta av det som är. Å så måste jag tydligen sova mer annars blir det stopp:-( Hur som helst efter ett par koppar starkt kaffe å mackor vakna både jag och den här sirapskroppen. Sen har dagen gått som planerat. Dammsugit, pysslat m blommor, hängt ut sängkläder, ljuvligt bara det. Vilat på det! Sen var det dags för promenad, Hm max 30 minuter brukar vara lagom innan benen börjar smådallra. Jag vet inte vad som hände men vips hade jag gått 50 minuter. Å vet ni vad jag blir så glad att jag klarade det, det går inte så fort men huvudsaken det går!!!! Är nöjd å stolt över det, är som en bravad för mig numera att ta mig ut å runt. Å på hemväg kom jag ju på att jag kunde mellanlanda på kioskpiraten så nu har jag lördagsgodis oxå. Nu är jag hemkommen till lyan, pustar ut en stund. Sen ska jag laga en tacopaj m tillbehör och ikväll blir det filmkväll. Har några att välja på! Önskar er oxå en fin lördag med gott lördagsgodis/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards