Alla inlägg den 19 mars 2014

Av lotten67 - 19 mars 2014 21:04

Superglad, supernöjd och lite trött ikväll, men en sån där skön trötthet ni vet!? Som kommer när man haft en bra arbetsdag, inte den där tröttheten som kommer av behandlingen och som inte försvinner trots att jag vilar eller sover. Jag klev upp klockan sex, som jag sagt förut, lycklig över att jag fick ställa väckarklockan o studsar upp när den ringer;-) kände efter hur jag mådde, jo rätt ok. Så idag åker jag på jobbet! Frulle, dusch och hur gör jag med skallen idag? Jo ingen peruk, mössa på och iväg. Funkade bra, tåget i tid och i Gävle kl.9.00 Promenad t jobbet, benen funkar än. Sen har dagen gått av bara farten. Träffat mitt gäng, minglat runt, pratat, skrattat och vet ni vad? Jag har världens bästa gäng, ett fantastiskt jobb som jag trivs med och fy va jag längtar tebaxs. Så det så, klappat och klart! Å nu har jag ju fått lite ny energi och hejarop, så jag orkar kämpa förhoppningsvis ännu mera. Käkade oxå en smarrig lunch, satt som smäck. Åkte hem vid halv fem och det med tre kollegor, som vi brukar göra när allt var som vanligt. Nu ligger jag i soffan, grodrock på! Räknar med att somna gott och sova sött om inte alltför länge/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards