Alla inlägg den 7 mars 2014

Av lotten67 - 7 mars 2014 19:24

Då gör vi helg! Pustar jag ut lite extra eftersom helgerna innebär mycket vila om allt är som det ska. Vilket det är på ett vis å på ett vis inte. Ni fattar ju vad jag menar. Det positiva nu är att biverkningarna efter gårdagens behandlingstillfälle inte ramlat på mig mycket, inte än. Jag ber till min högre makt att jag springer ifrån dem lite lätt;-) dock sov jag lite inatt. Mellan 01-04 sen vaknade jag domnade lite i benet och stack gjorde det oxå. Illamåendet kom förstås! Upp och tog en tablett o mumsade ett par salta pinnar, det lindrar illamåendet. Stickningarna säger läkarvetenskapen att jag kan få leva med:-( Messade lite med nån som oxå ibland är vaken på knasiga tider....knäppgökar;-) somnade sen och vaknade vid 08.00 Illamåendet tebaxs men fika lite, å sen borta! Lugn start. Tog blodtryck 136/84, hurra!!! Helt ok tryck kan jag säga, nu ska vi se om trenden håller i sig då blir jag GLAD! Sen har jag städat,tvättat och vilat lite lite. Dagarna går ändå fast det är långsamt. Roat mig med att testa lite sjalar på flinten, känns ok. Funderar på att köpa några snygga örringar blir det skitbra! Startat en ny rökavänjningskur idag, nu jävlar ska det gå. Rökstopp totalt 17/3! Håll tummarna ni med. Nu har jag bakat mig en vegetarisk tortilla pizza och tänkte sen festa till det med choklad det är ju fredag;-) Å här å nu känner jag inte nåt av illamående eller stickningar. Hoppas på en lugn natt. Känner ju att nu är jag trött så förmodligen sover jag tidigt i divanen! Önskar er en fin helg i vårens tecken/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards