Alla inlägg den 9 mars 2014

Av lotten67 - 9 mars 2014 17:56

Ja det blev en lugn söndag. Sov tio timmar inatt, fattar inte det där riktigt för jag kände mig ju inte särskilt trött. Klev alltså upp vid tio tiden. Fort i med kaffe så jag vaknade till;-) Å sen har jag inte gjort mycket. Uppfattar att det varit lite vårigt ute trots fortsatt blåst. Har dock inte promenerat idag eftersom magen är lite oschysst och kramp i benen som jävlas med mig:-( sen är känslan att djävulen och drogerna har någon intern kamp idag. Räknar med vinst till min fördel! Så jag har plockat lite, löst korsord, lycklig för det att jag äntligen kunde koncentrera mig bättre å kolla om hjärnan är vid liv. Haft fika främmande och semeltiderna är väl förbi för idag levererades wienerbröd. Göttans det med. Till middag blev det rester å det funkar det med. Nu har jag faktiskt bäddat ner mig med varg pläden i divanen. Tagit lite smärtstillande medicin och känner mig trött igen......blir vila, tv och inget mer idag. Imorgon är det måndag och jag kan konstatera så här långt att jag inte har ett enda sjukvårdsbesök inbokat på hela veckan. Det som ska bokas är omläggning av bandage och spolning av njurkatetern som faktiskt fungerar nu! Sen vet jag inte om det blir någon uppföljning avseende blodtrycksproblemen men det visar sig, trycket är i vart fall skapligt nu. Jag tar som vanligt en dag och en sak i taget men måste få säga: faaan va jag vill vara frisk och leva mitt vanliga liv!!!! Hoppas å tror att jag är på rätt väg mot tillfrisknande även om det är en bit kvar!/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards