Alla inlägg den 8 mars 2014

Av lotten67 - 8 mars 2014 23:44

Tjo! Nu blev det lite sent. Har haft fullt upp idag men några rader hinner jag nog;-) Sov inatt ända till kl 06.00 sen ville kroppen upp! Sagt å gjort kaffe, morrontv å lite dataspel. Passar mig perfekt. Lite illamående men annars inte märkt nåt av behandlingen el biverkningar. Fasiken va det känns skönt, fast mina nojjor säger ju att det måste blivit fel på dosen el nåt!?!? Att det kan vara sån skillnad på känsla. Men nu har jag läst lite och det är precis så här det kan vara! Ibland jättemycket eller lite eller inget alls. Mina förhoppningar att det är fortsatt skonsamt lever kvar i allra högsta grad. Så dagen blev helt ok. Känslan av att vara mer frisk än sjuk är här nu med! Har varit på stan, våndades innan om jag skulle gå skallig, peruk el nåt annat. Jag gick skallig kom ju på att det är coolt, power och min styrka sitter absolut inte i håret!! Såg att några sneglade på mig och då tänkte jag: jag är stolt och en krigare! Slåss för att överleva och cancerdjävulen kan fara åt helvete!!! Klappat å klart! Efter stadstrippen en fika i lyan med Å. Sen fixa mat till kvällens sällskap. Blev lasagne med tillbehör. Gott! Å så mello förstås. Ok vinnare. Nu snart dags för medicin, avslappningsövning och bädden. Känner lite muskelkramp å magbuller men vill tro det ger sig om en stund. Imorgon tar vi en härlig vilodag igen;-)Kram

Ovido - Quiz & Flashcards