Alla inlägg den 29 mars 2014

Av lotten67 - 29 mars 2014 11:06

Så var det med det. Fick en ok natt med skapligt med sömn, jag är tacksam för det. Nu varit uppe några timmar och tråkigt nog är jag betydligt mindre pigg idag. Trots att vi är många som håller tummar å tår räckte det inte riktigt, fast fortsätt hålla kanske de far åt helvete extra snabbt. Just nu är det liksom krig i kroppen å det friska ska segra. Tumörområdet tycks driva en kamp samtidigt som övriga delar bråkar på sitt sätt. Lite brinnande känslor i munnen, det är nåt nytt iallafall,fast hade gärna sluppit! Har ätit frulle och en sak har jag lärt mig när magen protesterar, i med några salta pinnar eller några chips, det stillar en stund faktiskt. Å så gäller det att upprätthålla vätskebalansen. Det är så mycket att tänka på, så många måsten och hantera när biverkningarna trycker på. Å idag är inte blodtrycket särskilt bra heller. Nä fy skitlördag:-( Nu blir det en timme i taget, öppnat alla balkongdörrar så jag iaf kan känna vårluften! Typiskt nog blev jag just bjuden på grillparty t kvällen men det är ju inte att tänka på i dag. Nä nä jag får nöja mig med vatten, chips,å nån soppa! Tur att jag har en ny bok så jag kan fördriva tiden. Å förhoppningsvis med en mycket mycket god vilja kan jag mot kvällen ta en promenad i mina närmaste omgivningar. Önskar er en fin vårdag! Å glöm inte att ställa om klockan inatt och att bidra till Earth Hour kl.20.30/ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards