Alla inlägg den 14 mars 2014

Av lotten67 - 14 mars 2014 20:12

Idag har jag haft en hel ok dag. Sov typ sju timmar å det var riktigt skönt! Min kropp verkar ha så smått ställt in sig på lite större behov av sömn och att inte vakna till liv runt 05.00 Blir ju skitjobbigt när jag återfår möjligheten att jobba igen, hur ska jag komma upp då? Hm torde väl lösa sig hoppas jag. Efter lite morronbestyr fick jag en lunchinbjudan från en kollega, en ännu bättre start alltså;-) Gjorde mig iordning, mössa även idag! Blåser ju halvstorm å jag vill absolut inte bli förkyld. Det finns liksom inte plats för det i min kropp har jag förstått. Ner på min gamla arbetsplats för å hämta chefskollegan å mingla lite. Läget verkade ju lika lugnt som vanligt där. Och det rycker i mig, förstås, att få sätta tänderna i något arbetsrelaterat! Jag tänkte ju ha lite låg profil, vilket ni alla vet, absolut inte är en av mina starkare sidor. Men jag höll mig skapligt om jag får säga det själv;-) Sen drog vi på lunch och min kollega är en generös man så jag väljer lunchställe! Jag är så himla sugen på tacos så det käkar vi. Skvallrar lite oxå under lunchen!! Haha det satt fint. Eftermiddagen tillbringade jag på gamla arbetsplatsen och pratade runt lite, kasta iväg några mail så kollegor i firman inte glömmer vem som egentligen bestämmer! Vid fyra börjar kroppen protestera lite så jag packar ihop å knallar hem. I brevlådan hittar jag i dag en fint kort med fina budskap å hejarop, Siv hon kan hon <3 . Måste vila lite! Pustar ut och funderar över middag, idag är jag ju rätt pigg å då vill jag laga mat, poppa lite musik å njuta! När jag gör det känns det ju nästan som vanligt, ni förstår förmodligen hur jag menar. Jag bestämmer mig för en god pastarätt, Gott bröd å härlig kall svartvinbärsdryck! Det är ju fredag, då får jag dricka annat än vatten å vatten. Maten blir perfekt, jag är mätt och kroppen känns rätt ok. Struntar i de där som känns mindre bra och tänker att det ger sig när jag varvat ner. Resten av denna dag blir det lugnt i lyan. Nåt tv program blir det säkert å lite spel förstås! Å imorgon har vi lördag, vilodag å inget planerat förutom att fortsätta må ok!/ Kram. P.s Jag fick med mig lite hemarbete.........

Ovido - Quiz & Flashcards